Rewrite in the passive:

1. I don't like people pointing at me
2. Amanda hates people staring at her
3. Tom doesn't like people asking him personal questions
4. Mary wants someone to help her when she paints the house
5. Frank doesn't like people telling him what to do
6. Mr. Jones hates people giving him orders.

Bardzo pilne, potrzebne na wczoraj

2

Odpowiedzi

2009-11-16T20:32:13+01:00
Nie znam się bardzo ale dam ci fajny słownik mam nadzieję że w czymś ci kiedyś pomoże ;)

http://www.slownik.ukraincow.net/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:34:44+01:00
1. Nie lubię ludzi lepszych ode mnie.
2. Amanda nienawidzi popularniejszych ludzi od niej.
3. Tom nie lubi ludzi pytających go o osobiste pytania.
4. Mary chce kogoś kto pomoże jej w malowaniu domu.
5. Frank nie lubi ludzi mówiących mu co ma robić.
6. Mr. Jones nienawidzi ludzi dających mu zamówienia.
1 1 1