Odpowiedzi

2009-11-16T20:38:51+01:00
Mały Książę podjął decyzję o odejściu, bo chciał poznać resztę świata lub planet dokładnie nie pamiętam spr w książce i Róża ciągle go dręczyła a kiedy już odszedł i poznał wiele dziwnych postaci poczuł jednak że róża była dla niego kimś więcej niż Ci których poznał zatęsknił za nią i wrócił. Chyba starczy...? Mam nadzieje że trochę pomogłam;D
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:39:02+01:00
Mały Książe odszedł od Róży, gdyż był ciekaw świata, chciał wiedzieć wszystko o każdej rzeczy, chciał dowiedzieć się czym jest przyjaźń. Róża przez swoją dumę pozwoliła mu odejść.
Powrócił do róży, gdyż uświadomił sobie że darzy ją wielkim uczuciem, wcześniej dowiedział się czym jest to uczucie.
Mały Książe kochał różę.
9 4 9