Napisz dlaczego Izaak nie został jednak złożony w ofierze.

i żeby nie było bzdet i wypocin bo uznam za spam i powiem moderatorowi!!!!!!!!!!!
czekam max 5 minut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mam stoper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:38:59+01:00
Bo Bóg poddał Abrahama próbie zażądał ofiary z jego jedynego syna Izaaka. Abraham okazał posłuszenstwo Bogu juz miał zabic chłopca gdy powstrzymał go anioł.
2009-11-16T20:39:33+01:00
Ponieważ Abrahamowi , który chciał złożyć swojego swyna w ofierze dla Boga ukazał się Anioł , który powiedział mu , że teraz Pan Bóg już zna Abrahama i wie , że tak kocha Boga i tak się go boi , że może oddać swojego syna ( chociaż go tak bardzo kocha ) dla Pana Boga , ponieważ On tak chce...




Można to lepiej zinterpretować...;)
2009-11-16T21:06:00+01:00
Abraham został podany próbie i miał złożyć syna w ofierze . Abraham był tak wierny Bogu , że poddał się zadaniu . Jednak Bóg jego syna uchronił .