Jaką gwarę wykorzystał w poniższym fragmencie "Kwiatów Polskich" Julian Tuwim ?

"A bez polski pachniał w maju [...]
Szofer nim maił swą taksówkę,
Na trawkie,piwko i muzykie;
Gnał na sto jeden,
na rezykie A wiózł śmietankie towarzyskie [...]"

a.warszawską
b.krakowską
c.lwowską
d.śląską

Bardzo proszę o poprawną odpowiedź bądź odpowiedzi ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:39:26+01:00
C. Lwowską :P

To z konkursu :P Ja odpowiedziałam C :P
2009-11-16T20:42:04+01:00
2009-11-16T23:00:28+01:00