Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:42:54+01:00
26q żyta - 202,8 kg mąki
3q żyta - x

x = 3q x 202,8kg : 26
x = 23,4 kg

Odp. Z 3q żyta otrzymano 23,4 kg mąki.
2 5 2
2009-11-16T20:43:32+01:00
26q - 202,8 kg
3q X

x=3x202,8:26
x=23,40 kg
2 4 2
2009-11-16T20:45:51+01:00
Trzeba to obliczyc metota "trzech"
26q - 202,8kg
3q - x
x=3*202,8/26= 608,4/26= 23,4

odp: z 3q zyta otrzymano 23,4kg mąki