Odpowiedzi

2009-11-16T20:47:56+01:00
Imię:Afrodyta
Adres: Góra Olimp
Rodzice: Brak
Żona; Hefajstosa
Dzieci:Dejmos, Fobos, Harmonia, Eros i Anteros
Data i miejsce urodzin:pewnego dnia wyłoniła się z piany morskiej w pobliżu Cypru
Specjalizuję się w miłości i piękna
1 5 1
2009-11-16T22:53:55+01:00
Bogini Afrodyta - Afrogeneja czyli zrodzona z piany morskiej
Góra Olimp, Grecja - latem wyłącznie na wyspie Cypr.
Najpiękniejsza z bogiń zamieszkujących Olimp.
Gdy ja ujrzysz pokochasz ją lub uwierzysz, że prawdziwa miłość istnieje.
Zrodzona z piany morskiej opiekuje się również żeglarzami, którym pomaga wrócić do rodzimego portu.
Bogini roztacza opiekę nad małżeństwami. Pomaga strapionym małżonkom odnaleźć szczęście. W tej dziedzinie opiera się na doświadczeniu zdobytym w długotrwałym, szczęśliwym aczkolwiek nie obywającym się bez problemów stadle z |Hefajstosem.
Jej małżeńskie problemy potrafiła rozwiązać z właściwym sobie urokiem. Mąż Afrodyty świata poza nią nie widzi i kocha bezgranicznie!!!
Bogini Wam również pomoże - zapewniam nikt nie pozostanie zapomniany!! Otacza swoją boska opieka i obdarza cnnymi , najcenniejszymi przymiotami duszy i ciała!
rzeczy dla ludzie niemożliwe- spełnia w jednej chwili! Nie wierzycie? spytajcie Pigmaliona!
Rydwan zaprzężony w gołębie, róża oraz mirt są jej symbolem. Po tym ją rozpoznacie.
Niepospolita, oszałamiająca uroda stanowi znak rozpoznawczy
i powalający dla nieprzygotowanych na spotkanie z takim zjawiskiem śmiertelników.
Stan cywilny - zamężna, mąż Hefajstos bóg ognia, zajmujący się hobbystycznie metaloplastyką. Uwaga- z natury porywczy!
Czworo dzieci- Dejmos, Fobos, Harmonia, Eros i Anteros i Eneasz.

W ofierze złóż bogini róże.

Pamiętajcie



Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T00:55:27+01:00
Imię: Afrodyta
Adres: Góra Olimp
Rodzice: Zeus
Małżonek: Hefajstos
Potomstwo: Dejmos, Fobos, Harmonia, Eros i Anteros
Data i miejsce urodzin: pewnego dnia wyłoniła się z piany morskiej w pobliżu Cypru
Specjalizacja: miłość i piękno