Krzyżówka:
1.miejsce powstania słynnego pałacu władcy Kreteńczyków...(7 liter)
2.miasto-państwo,z którego pochodzili koloniści...(10 liter)
3.inaczej:greckie państwo-miasto...(5 liter)
4.potężne budowle wznoszone przez Mykeńczyków...(8 liter )
5.Mityczny potwór mieszkający w labiryncie na Krecie...(8 liter)
6.twórcą tej kultury byli Kreteńczycy...(8 liter)
7.tak Grecy nazywali swoją ojczyznę...(7 liter)
Jakie hasło może ktoś wie ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:44:41+01:00
1.KNOSSOS
2.METROPOLIA
3.POLIS
4.WAROWNIE
5.MINOTAUR
6.MINOJSKA
7.HELLADA
HASŁO:
KOLONIA
39 4 39
2009-11-16T20:46:48+01:00
2 Ateny
3 polis
4 pałace ( niewiem dokładnie )
5minotaur
6 hellenistyczna ( tak mi sie wydaje )lub mykeńska
7hellenadą
21 2 21
2009-11-16T20:48:03+01:00
1.Knossos
2. Metropolia
3. polis/poleis (l.mn)
4.twierzdze
5.Minotaur
6.Minojskiej
7.Hellada
;D
14 3 14