Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:51:37+01:00
1)Pokój wieczysty - 14 czerwca 1634r
2)Bitwa pod Korsuniem - 26 maja 1648r
3)Bitwa pod Beresteczkiem - 28-30 czerwca 1651r
4)Ugoda w Perejasławiu - 18 stycznia 1654r
5) Rozejm w Andruszowie - 30 stycznia 1667r
3 5 3
2009-11-16T20:55:27+01:00
1.pokój wieczysty - 14czerwiec 1634
2.bitwa pod korsuniem - 26maj 1648
3.bitwa pod beresteczkiem -28-30czerwiec 1651
4.ugoda w perejasławiu - 18styczeń 1654
5.rozej w andruszowie - 30styczeń 1667
1 1 1
2009-11-16T20:56:58+01:00
Pokoj wieczysty 14 czerwca 1634
bitwa pod korsuniem 26 maja 1648
bitwa pod beresteczkiem 28 - 30 czerwca 1651
ugoda w perejasławiu 18 styczeń 1654
rozejm w andruszowie 1667