.............................................................1
__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__
0
zaznacz na powyższej osi liczbowej ułamki:1\2, 1\3, 1\4, 2\3, 3\4
(te kropki się nie liczą się, tylko nie było jak postawić na końciu 1)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T20:54:22+01:00
0 - 1/4, 1/3, 1/2, 2/3, 3/4 - 1
7 1 7
2009-11-16T20:54:29+01:00
|__|___|__|___|___|____|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__
0 1/2 1/3 1/4 2/3 3/4 1
zaznacz na pow. osi liczbowej ułamki:1\2, 1\3, 1\4, 2\3, 3\4

trudno to okreslic ale ogolnie wszystko ma być przed jedynką
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:57:53+01:00
1/2 na 7 kresce
1/3 na między 4, a 5 kreską (bliżej 5)
1/4 na między 3, a 4 kreską (bliżej 4)
2/3 na między 9, a 10 (bliżej 10)
3/4 na między 10, a 11 (równo)
23 4 23