Odpowiedzi

2009-11-16T20:53:25+01:00
Moj mlodszy brat to beksa.
Jeden ze smerfow to ciamajda.
Kiedy cos idzie nie po mojej mysli zachowuje sie jak maruda.
Pan doktor jutro mnie zbada.
Pani profesor dzis krzyczala na jacka.
Te prace napisal magister.
Uwazam ze moja przyjaciolka to oferma.
Biedaczysko zlamalo dzis sobie palec u nogi.
Nie moge na nia patrzec, poniewaz biegnie jak niedolega.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T20:53:54+01:00
1.Majka to straszna beksa.
2.On jest okropna ciamajda!
3.Kiedy on przestanie marudzic?
4.Potworna z ciebie niedolega!
5.Przestarszylas sie, ofermo?
6.Ale biedaczysko z tego kociaka
7Po studiach zostane magistrem
8.Jak dorosne zostane doktorem!
9.Panie prfesorze, nie rozumiem tego zadania...
1 5 1
2009-11-16T21:35:22+01:00
1.OLIWIA CIĄGLE PŁACZE, CO ZA BEKSA
2.ZBYSZEK CIĄGLE MA PECHA, CO ZA CIAMAJDA
3.KAROLINA ZAWSZE MARUDZI NA LEKCJI FIZYKI
4.CÓŻ ZA NIEDOŁĘGA Z TEJ ZOSI.
5.ANIE MOŻNA UZNAĆ ZA OFERMĘ, GDYŻ ZAWSZE MA KŁOPOTY W NAUCE
6.BIEDACZYSKO, TEN PIESEK NIE MA C JEŚĆ
7.PRAGNĘ BYĆ WSPANIAŁYM MAGISTREM PO STUDIACH
8.ABY ZOSTAĆ DOKTOREM TRZEBA STUDIOWAĆ MEDYCYNĘ.
9.DROGIE DZIECI, DO PROFESORA NALEŻY SIĘ ZWRACAĆ PSORZE
1 5 1