Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:33:59+01:00
W szkole używa się teraz tzw. gwary uczniowskiej. Słowa typu : nara, siema, elo, kaman itd.
Jeśli kolegi nie lubisz, a jesteś powiedzmy trochę wredny to proponuję robienie mu na złość. A jak się odzywać? Po prostu po chamsku ;].
2009-11-16T22:22:10+01:00
Jeżeli chcesz się na nim odegrać to bądż chamska a możesz też sie do niego wcale nie odzywać ;]
2009-11-16T22:46:17+01:00
Najlepiej omijać takich ludzi ^^ ale jak już :P możesz mówić Ironią :) Pozdrawiam