Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:05:21+01:00
47 l - 38,4 l = 8,6litra

38,4litra - 320 km
8,6 litra (to, co zostało ) - x


x = (8,6x320) / 38,4 = 71,67km
2009-11-16T21:06:22+01:00
38,4l - 320 km
47l x km

x= 47x320:38,4
x=391,67

391,67km -320km = 71,67
odp. Benzyny wystarczy jeszcze na 71,67 km
2009-11-16T21:07:15+01:00
47 - 38,4 = 8,6

38,4l - 320 km
8,6l - x

x = 8,6l x 320 km : 38,4l
x = 72km

Odp. Wystarczy mu na ok. 72 km