Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:04:43+01:00
Przede wszystkim z korzystania z innych źródeł niż elektrownie cieplne. Mówię to o energii alternatywnej, która sprzyja środowisku. Np elektrownie wiatrowe (wiatraki) hydroelektrownie, które wykorzystują tzw. biały węgiel ( to woda spieniona)
2009-11-16T21:09:33+01:00
Można: ograniczyć używanie samochodu (np. jeżeli można to chodzić pieszo),starać się zużywać mniej prądu i wody, używać energooszczędnych żarówek, nie ścinać tyle lasów, nie ogrzewać bezućytecznie pokoi...
1 2 1