Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:06:34+01:00
Zastosować nawozy , albo trójpłodozmian :)
2009-11-16T21:08:32+01:00
Można je nawozić . podlewać . posypyać popiołem (metoda podobna do trójpolówki) zawsze gdy coś się zerwie sadzić nowe . (podaje dane z filmu o ludziach z afryki )
pozdrawiam
2009-11-16T21:15:53+01:00
Aby wydajność była lepsza należy dbać o te ziemi co znaczy nawozić w razie potrzeby nawadniać no i stosować nowoczesne metody siewu oraz nasiona roślin.