Odpowiedzi

2009-11-16T21:20:33+01:00
60 sztuk jagód zawiera tyle wit. c co 1 plasterek cytryny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:26:24+01:00
Brak danych na temat zawartości witaminy C w jagodach!!!
Ale znalazłem na sieci, że w 100g jagód zawarte jest 22mg wit. C, więc rozwiąże dla takiego założenia.

100g jagód → 22mg C

w 100g jagód jest
100/0,4 = 250 szt. jagód

w 1 jagodzie jest
22/250 = 0,088mg C

2,4mg / 0,088mg ≈ 27 jagód

Odpowiedź: W ok. 27 jagodach znajduje się tyle witaminy C co w plasterku cytryny.