Odpowiedzi

2009-11-16T21:17:16+01:00
Nie wiem za bardzo o co chodzi....no ale dobra :

No więc Krzyżacy zostali przedstawieni w niezaciekawy sposób tzn. autor opisywał ich okrutne postępki, niegodziwe czyny i złe cechy które posiadali. Z Krzyżaków można się dowiedzieć wię że byli oni źli i nie mieli w sobie ani iskierki dobra .
PozderkQQ
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T21:36:39+01:00
Krzyżacy prowadzili politykę kolonizacji i umacniania się w terenie.
Krzyżacy zostali przedstawieni jako rycerzach i potężnym zakonie krzyżackim, zagarniającym i pustoszącym polskie oraz litewskie ziemie.Mordowali ludnośc,napadali. Jako średniowieczny rycerz, ceniący nade wszystko honor, wzdragał się przed zdradliwymi i podstępnymi metodami walki, wiedział jednak, że nie ma innego sposobu.