Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:21:33+01:00
Jan matejko "jan kochanowski nad zwłokami urszulki " - węgiel .
jan matejko "bitwa pod grunwaldem" - farby olejne .
caravaggio " śmierć maryji" - farby olejne
anne heinrish "spalenie czarownicy " - pióro z czarnym atramentem
pedro berreguete "święty dominik przewodniczący ceremoni palenia heteryków" - farby olejne .

mam nadzieje że dobrze zrozumiałam i pomogłam. pzdr .
1 5 1
2009-11-17T00:53:24+01:00
1. Jan Matejko "Bitwa pod Grunwalnem" - olej na płótnie
2. Leonrdo da Vinci "Bitwa pod Anghiari"- olej na płótnie
3. Jan Matejko "Jan Kochanowski nad zwłokami Urszulki " - węgiel
4. Caravaggio " Śmierć Maryji" - olej na płótnie
5. Antonio Macirii "Portret kobiety"- akwarele