Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:27:47+01:00
A)2x+7=13 / -7
2x=6 / :2
x=3
b)7x+4=3x+20 / - 3x
7x-3x+4=20 / -4
4x=16 / :4
x=4
c)9x+10=4x+25 / -4x
9x-4x+10=25 / -10
5x=15 / : 5
x=3
2009-11-16T21:28:05+01:00
A)2x=13-7
2x=6/2
x=3

7x+4=3x+20
7x-3x=20-4
4x=16/4
x=4

9x+10=4x+25
9x-4x=25-10
5x=15/5
x=3
2009-11-16T21:38:02+01:00
A)2x+7=13
2x=13-7
2x=6 / :2
x=3
b)7x+4=3x+20
7x-3x=20-4
4x=16 / :4
x=4
c)9x+10=4x+25
9x-4x=25-10
5x=15 / : 5
x=3