Odpowiedzi

2009-11-16T21:34:19+01:00
Mianownik- dwa wielbłądy, jeden słoń, trzej Arabowie
Dopełnaicz- dwóch wielbłądów, jednego słonia, trzech Arabów
Celownik- dwóm wielbładom, jednemu słoniowi, trzem Arabom
Biernik- dwa wielbłądy, jednego słonia, trzech Arabów
Narzędnik- dwoma wielbłądami, jednym słoniem, trzema Arabami
Miejscownik- dwóch wielbłądach, jednym słoniu, trzech Arabach

1 5 1
2009-11-16T21:35:01+01:00
Przez przypadki ?
M. wielbłądy
D. wielbłądów
C. wielbłądom
B. wielbłądy
N. z wielbłądami
Msc. o wielbłądach
W. wielbłądy !

M. słoń
D. słonia
C. słoniowi
B. słonia
N. ze słoniem
Msc. o słoniu
W. słoniu!

M. Arabowie
D. Arabów
C. Arabom
B. Arabów
N. z Arabami
Msc. o Arabach
W. Arabowie !
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:38:36+01:00
Mianownik (kto? co?) - dwa wielbłądy,jeden słoń,trzech arabów

Dopełniacz (kogo? czego?) -dwóch wielbłądów,jednego słonia,trzech arabów

Celownik (komu? czemu?) -dwóm wielbłądom,jednemu słoniowi,trzem arabom

Biernik (kogo? co?) -dwa wielbłądy,jednego słonia,trzech arabów

Narzędnik (kim? czym?) -dwoma wielbłądami,jednym słoniem,trzema arabami

Miejscownik (o kim? o czym?) -o dwóch wielbładach,jednym słoniu,trojgu arabach

Wołacz (O!)- dwójko wielbłądów ,jedyny słoniu,trójko arabów

Napewno dobrze :))
1 5 1