Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:27:50+01:00
Drogi ron!
serdecznie cie pozdrawiam z włoszech bardzo mi cie brakuje ale bardzo śweietanie sie tam bawei chociaż nie ma cie tam.
poznalam tam fają koleżanke i chetnie przebywam tam z nią czas.
serdecznie i goraco cie pozdrawiam ....
1 1 1
  • kyu
  • Rozwiązujący
2009-11-16T21:30:32+01:00
O coś takiego chodzi?:
Cześć, [imię]!
Jestem właśnie we Włoszech. Dokładnie w Reggio. To tutaj powstał "Mazurek Dąbrowskiego"!
Widzisz te piękne [góry, lasy itp], które są na odwrocie tej kartki? To właśnie widzę, kiedy wysyłam do Ciebie tę pocztówkę.
Bardzo za Tobą tęsknię.
Papa, [imię]
PS.: Za tydzień się zobaczymy!
2 3 2