Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:50:23+01:00
Przedstawiciele sztuki renesansu to :
Michał Anioł (rzeźba Dawida )
Leonardo da Vinci (Mona Lisa)
Erazm z Rotterdamu (Pochwała głupoty)
Mikołaj Kopernik (O obrotach sfer niebieskich )
Jan Kochanowski (fraszki , treny , pieśń o spustoszeniu Podola )
Andrzej Frycz Modrzewski (O naprawie Rzeczpospolitej)
31 4 31
2009-11-16T21:54:07+01:00
Michał Anioł - ,, Dawid'' ,, Pieta''
Leonardo da Vinci ,, ostatnia wieczerza''
Mikołaj Kopernik ,, O obrotach sfer niebieskich ''
17 3 17