Zaznacz poprawną:

1.W miarę wzrostu szerokosci geograficznej:

a)wzrasta temp. powietrza
b) maleje temp. powietrza
c) maleje dobowa amplituda temp
d) maleje roczna amplituda temp
e) temp powietrza nie zmienia się

2. W miare wzrostu wysokosci nad poziomem morza w troposferze

a)wzrasta temp. powietrza
b) maleje temp. powietrza
c) zwieksza sie dobowa amplituda temp
d) zwieksza sie roczna amplituda temp
e) temp powietrza nie zmienia się

3. W miare oddalania od oceanu

a)wzrasta temp. powietrza
b) maleje temp. powietrza
c) zwieksza sie droczna amplituda temp
d) maleje roczna amplituda temp
e) roczna amplituda powietrza nie zmienia się


3

Odpowiedzi

2009-11-16T21:33:47+01:00
1 maleje roczna amplituda temp
2 maleje temp. powietrza
3 zwieksza sie droczna amplituda temp
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:34:09+01:00
2009-11-16T23:12:31+01:00