Odpowiedzi

2009-11-16T21:39:36+01:00
A) 25+10= 35
b) -64-11=-75
c) 200+40= 240
2009-11-16T21:40:40+01:00
A) |-75| : |-3| + |-5| × |-2| = 75:3+5 x 2=25+10=35

b) |18| × |-4| - |-33| : |-3| = 18 x 4-33:3=64-11=53

c) |-25| × |-2| × |4| + |-9| × |-5| + |-5| =25 x 2 x 4 + 9 x 5 + 5=200+45+5=250
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:40:47+01:00
A) |-75| : |-3| + |-5| × |-2| = 75 : 3 + 5 * 2 = 25 + 10 = 35

b) |18| × |-4| - |-33| : |-3| = 18 * 4 -33 :3 = 72 - 11 = 61

c) |-25| × |-2| × |4| + |-9| × |-5| + |-5| = 25 * 2 *4 + 9 * 5 + 5 = 200 + 45 + 5 = 250