Odpowiedzi

2009-11-16T21:41:45+01:00
A) |x-2| + 2|x+4|

x- 2 + 2x + 8

3x + 6

nie wiem czy o to chodzi
2009-11-16T21:45:07+01:00
I x-2 I + 2 + I x+4 I
x-2+2+x+4
2x+4-> rozwiązanie
x=2....może byc podstawione i kazda inna(większa od 2) również
dlatego to równanie spełnia ten właśnie warunek(2;+nsk.)
Najlepsza Odpowiedź!
  • oczo
  • Początkujący
2009-11-16T21:49:03+01:00
|x-2| + 2|x+4| = x-2 +2x+8=3x+6= 3(x+2)