Zad 2 uzupełnij .

Funkcja : ochrania wnętrze komórki , odpowiada za transport substancji , odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie komórki .(pełni funkcję jądra komórkowego ) , umożliwia poruszanie się .

elemęty budowy komórki bakterii :......................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:57:21+01:00
1. Ściana komórkowa
2. Cytozol
3. Substancja jądrowa
4. Rzęska

:)
20 3 20
2009-11-16T22:01:11+01:00
Ochrania wnętrze komórki - ściana komórkowa
Odpowiada za transport substancji - błona komórkowa
Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie komórki (pełni funkcję jądra komórkowego) - substancja jądrowa
Umożliwiają poruszanie się - rzęski.

Elementy budowy komórki bakterii:
- ściana komórkowa
- błona komórkowa
- otoczka śluzowa
- cytozol
- substancja jądrowa
- rybosom
- rzęska.


;P
12 4 12