Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T21:56:21+01:00
Ponieważ wtedy, możemy rozgrzać mięśnie i łatwiej nam się gra np. w koszykówkę czy piłkę nożną. :) Mięśnie są gotowe do pracy. Nie męczysz się tak. ; ]
1 5 1
2009-11-16T21:57:04+01:00
Rozgrzewka ma zapobiec kontuzjom podczas gry w piłke czy innym ćwiczeniom, w ten sposób przyzwyczajasz irozgrzewasz swoje mięsnie do wysiłku fizycznego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:57:59+01:00
Ponieważ przed wysiłkiem powinno sie rozgrzać mięśnie by nie doznać zadnej kontuzji ani urazu. Dzięki bieganiu twoje ciało najszybciej sie rozgrzewa i najłatwiej jest sie rozgrzeć mięśniom.