Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T21:59:53+01:00
-czesc mamo to ja
- paddy ? co ty robisz
- siedzę tutaj i mysle o tobie
1 3 1
2009-11-16T22:03:31+01:00
-hi, mum its me
-paddy? what are you doing?
-Im sitting here and thinking of you.

-Cześć, mamo to ja.
-Paddy? Co robisz?
-Siedzę tutaj i myślę o tobie.

"uwaga!!! kto pierwszy odpowie dobrze zaznaczam jako najlepsza odpowiedz"

a skąd wiesz, że będzie poprawnie? xD
2009-11-16T22:25:30+01:00
-Cześć mamo, to ja.
-Paddy? Co robisz?
-Siedze tutaj i myśle o tobie.