Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T22:02:30+01:00
1) HCLO3→(nad strzałką H2O) H+ ( ten plus na górze) + CLO3- (minus na górze)
2) HCLO4→(H2O) H(+) + CLO4(-)
3) HNO2→(H2O) H(+) + NO2 (-)
5 3 5
2009-11-16T22:03:32+01:00
HCLO3 + H2O -> H3O(+) + ClO3(-)
HClO4 + H2O -> H3O(+) + ClO4(-)
HNO2 + H2O ->H3O(+) + NO2(-) //słabo dysocjuje

tak jak zauważył Sasior nad strzałką powinno być jeszcze H2O
5 2 5