Miesięczne wynagrodzenie Pana A jest wyższe od średniego miesięcznego wynagrodzenia w kraju o 10% a miesięczne wynagrodzenie Pana B jest o 10% niższe od średniego miesięcznego wynagrodzenia w kraju. Stąd wynika, że


Odpowiedzi:
[ ] Miesięczne wynagrodzenie Pana A jest o 20% wyższe od miesięcznego wynagrodzenia Pana B.

[ ] Miesięczne wynagrodzenie Pana A jest o 20% średniego miesięcznego wynagrodzenia w kraju wyższe od miesięcznego wynagrodzenia Pana B.

[ ] Miesięczne wynagrodzenie Pana A jest o około 22% wyższe od miesięcznego wynagrodzenia Pana B.

[ ] Miesięczne wynagrodzenie Pana B jest o około 18% niższe od miesięcznego wynagrodzenia Pana A.

2

Odpowiedzi

2009-11-16T22:02:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T22:03:57+01:00
Odp: Miesięczne wynagrodzenie Pana A jest o 20% średniego miesięcznego wynagrodzenia w kraju wyższe od miesięcznego wynagrodzenia Pana B.

Pa=Wm+10%Wm =110%Wm
Pb=Wm-10%Wm=90%

Pa-Pb=110%Wm-90%Wm=20%Wm
Jesne ? ;p