Odpowiedzi

2009-11-16T22:03:51+01:00
1. Do ice skating
2. Go swimming
3. Play golf
4 Do gymnastick
5. Play tennis
6.Go joging
7.Do wintersurfing
8. Do atletic
9. Go cycle
10. Play voleyball
11.Do karating
3 3 3
2009-11-16T22:04:34+01:00
1...go....ice skating
2...go... swimming
3..play.... golf
4...do...gymnastick
5..play....tennis
6..go....ioging
7....go..wintersurfing
8...do... atletic
9...go...cycle
10...play...voleyball
11...do....karating
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T22:21:41+01:00
1. go ice skating
2. go swimming
3.play golf
4. do gymnastick
5. play tennis
6. go joging
7. go wintersurfing
8. do atletic
9. go cycle
10.play voleyball
11. do karating
1 5 1