Odpowiedzi

2009-11-16T22:15:02+01:00
Wstydzimy się, że jesteśmy najgorszą stroną tego świata - przeklinamy i obrażamy.
Cierpimy gdy ludzie dla nas ważny są wulgarni i chamscy,
nietolerancyjni, bezduszni i podli.
Gdy przychodzi miłość, boimy się wyjść jej na przeciw.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T22:31:14+01:00
Wstydzimy się swoich słabości, którym nie potrafimy sprostać.
Cierpimy po każdym nieudanym związku, po każdej porażce, trudno nam sie z Tym pogodzić. Żyjemy w ciągłym strachu o przyszłość. Ten wiek przyniósł nie tylko globalizm na całym świecie ale również brak otwarcia na nowe uczucia, które gdy do nas przychodzą, my od nich odchodzimy, bojąc się i niewiedząc jak zacząć. Jak pokochac..
1 5 1