Odpowiedzi

2009-11-16T22:26:26+01:00
P=25cm²
25cm²= (e*f):2

25cm² = (e*f):2 /*2
50cm² = (e*f)
50 cm² = e*2e
50cm²=2e² /:2
25cm² = e² /√
5cm = e
f=2*5cm


mam nadzieję, że dobrze ;)
5 3 5
2009-11-16T22:27:34+01:00
P=25
a=x
b=2x


P=(a*b):2
25cm2=(x*2x):2 / *2
50cm2=2x^2/2
25cm2 = x^2 /√
5cm=x

jedna przekątna ma 5 cm a 2 ma 10 cm :)


2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T22:43:50+01:00
P=25cm²
P= d₁d₂:2
25 = d₁d₂:2
50cm² = d₁d₂
d₂=2d₁
50 = d₁*2d₂
50=2d₁² /:2
25= d₁²
d₁=5cm
d₂=2*5=10cm
7 3 7