Odpowiedzi

2009-11-16T22:48:53+01:00
Ponieważ w czasach kolonizacji były to obszary eksplorowane i zajmowane przez Hiszpanów
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T23:03:33+01:00
W Ameryce Południowej i Srodkowej panuje język hiszpański, bo tamte terytorja były koloniziwane w większości przez hiszpan. Najpierw powstawały kolonie potem rozwijały sie po uzyskaniu niepodległości w państwa. Gdy przez długi czas język hiszpański obowiązywał w takiej koloni ludzie używali go potem w takim państwie.
3 3 3