Odpowiedzi

2009-11-16T22:54:33+01:00
24 600 dm2 --> 0.0246 ha
890 620 m2 --> 89.062 ha
1959 a -> 19.59 ha
250 000 dm2 -> 0.25 ha
210 a -> 2.1 ha
427 805 m2 -> 42.7805 ha
5 260 597 km2 -> 5.2606*10^8 ha
320 000 000 cm2 -> 3.2 ha
62 508 870 a > 6.2509 * 10^5
27,10 a -> 0.271 ha
20 010 000 km2 -> 2.0010 * 10^9 ha
1 986 000 a -> 19860 ha
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T22:57:39+01:00
24 600 dm2=0,0246 hektar
890 620 m2=89,062 hektar
1959 a=19,59 hektar
250 000 dm2=0,25 hektar
210 a=2,1 hektar
427 805 m2=42,7805 hektar
5 260 597 km2=526059700 hektar
320 000 000 cm2=3,2 hektar
62 508 870 a=625088,7 hektar
27,10 a=0,271 hektar
20 010 000 km2=2001000000 hektar
1 986 000 a=19860 hektar
4 5 4
2009-11-16T22:58:49+01:00
24600dm²=0,246ha
890620m²=89,062ha
1959a=19,59ha
250000dm²=0,25ha
210a=2,1ha
427805m²=42,27805ha
5260597km²=526059700ha
320000000cm²=3,2ha
62508870a=625088,7ha
27,10a=0,271ha
20010000km²=2001000000ha
1986000a=19860ha
1 5 1