Odpowiedzi

2009-11-16T22:55:32+01:00
Świat bogów:
-wszystkiego pod dostatkiem,
-nieśmiertelność,
-wieczny pokój.
Świat ludzi:
-głód,
-śmierć,
-wojny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T22:57:37+01:00
-Bogowie są nieśmiertelni, ludzie zaś są śmiertelni.
-Bogowie mają nadprzyrodzone zdolności a człowiek... wrodzone talenty.
-I bóg i człowiek mają uczucia.
-Obaj mogą ze sobą rozmawiać.
- Bogowie mają swoje atrybuty a ludzie ulubione rzeczy