Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T23:19:48+01:00
18.
a)40*150/100=60zł
b)130*13/100=16,9kg
c)8,1*22/100=1,78m
d)12,84*4/100=321
e)6,2*200/100=12,4g
f)0,06*800/100=4,8 t

19.
a)0,5;1;0,25;8
b)0,3;45;16,5;360
c)20;24;16;60
d)24;360;96;300
e)3,5;0,45;2,2;0,41
2009-11-16T23:29:24+01:00
18.
a) 100 % ---- 150
40 % ----- x
x = (40 * 150)/100 = 60
Odp. 60zł
b) x = (130 * 13)/100 = 16,9
Odp. 16,9 kg
c) x = (8,1 * 22)/ 100 = 1,782
Odp. 1,782 m
d) x = (4 * 32) / 1000 = 0,1281
Odp. 0,1281l
e) x = (6,2 * 200) / 1000 = 1,24
Odp. 1,24g
f) x = (0,06 * 8000)/1000 = 0,48
Odp. 0,48 t
19.
a)0,5
1
0,25
8
b)0,3
6
2,2
48
c) 20
24
16
60
d) 24
360
96
300
e) 3,5
0,45
2,2
0,41