Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T23:18:22+01:00
A. 4√7 = √16 × √7 = √112
NIE

B. 2√7 = √4 × √7 = √28
TAK!

C. √7 × √21 = √147
NIE

D. 7√4 = √49 × √4 = √196
NIE

Odp. B
2009-11-16T23:19:55+01:00
Która z podanych liczb nie jest równa √28.Podaj pisemne rozwiązania
√28=√(4*7)=√4*√7=2√7 zatem B

2009-11-16T23:32:00+01:00
A.4√7 = √16 *√7 =√112
B.2√7 = √4*√7=√28
C.√7*√21 =√147
D.7√4 =7*2=14


Odpowiedz B



Pozdrawiam! :)