Odpowiedzi

2009-11-16T23:23:48+01:00
- nasilanie się konfliktów społecznych
- problemy socjalne

+mniejsza konkurencja na rynku pracy w kraju pochodzenia imigranta
+napływ dewiz do macierzystego kraju
1 5 1
2009-11-16T23:26:56+01:00
Negatywne:
-zmniejsza się jakość życia, dużo imigrantów skupionych na małym terenie,
-zwiększa się przestępczość, wielu imigrantów powoduje rozboje i napady,
pozytywne:
-jest więcej osób gotowych podjąć pracę
- mniej firm upada ze względu na brak pracowników
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T23:36:48+01:00
Za:
-Możliwość przybycia ludzi przedsiębiorczych.
-Zwiększenie populacji kraju a przez to większe podatki
Przeciw:
-Mogom przybywać nielegalni imigranci.
-Możliwość pojawienia sie skupisk ludności teroryzujących innych obywateli.
1 5 1