Odpowiedzi

2009-11-17T08:58:24+01:00
STOSOWANIE SIĘ DO PRZYKAZAŃ BOŻYCH..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T09:09:12+01:00
Należy postępować wg dekalogu i innych zasad Boga, by Królestwo Boże coś znaczyło w naszym świecie.
Należy rozpowszechnić wzór świętego w społeczeństwie, wtedy wielu uwierzy, że takie miejsce może na nich czekać jeśli będą postępować jak Ci święci.
Należy podczas kazaą mówić o tym jak o nagrodzie i rozkoszy jak tam może na nas czekać.
4 1 4
2009-11-17T11:58:10+01:00
Należy się zachowywać tak jakby było na ziemi tu i teraz - byc dobrym dla innych ludzi.