Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T09:17:00+01:00
K₂O . Gdzie chcesz to napisać bo jak tu na tej stronie to masz na dole coś takiego wstaw symbole wciskasz matematyczne i nad odpowiedzią wyskakują ci symbole wtedy klikni indeksuj ułamki i daj indeks dolny 2
2009-11-17T09:23:05+01:00
Jeśli te reakcje chemiczne masz napisać w edytorze tekstu (word) to musisz zastosować indeks dolny znajduje się on w starszych wersjach niż 2007 w format/czcionka i w srodkowej części zaznaczamy indeks dolny kiedy napiszemy ten indeks znów wchodzimy w format/czcionka i odznaczamy indeks dolny


w wersji 2007 indeks dolny znajduje się na wierzchu na zakładce narzędzia główne jest to ikonka x₂
2009-11-17T13:10:15+01:00
Np. Microsoft Word 2007. Zakładka Narzędzia główne->Czcionka. Jest tam taki przycisk x z indeksem dolnym. Wystarczy nacisnąć i piszesz w indeksie dolnym.