Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T09:55:48+01:00
Musisz natychmiast jechać do lekarza on ci da specjalny lek...masz tylko 1 godz. na dotarcie do lekarza potem może być z tobą źle ;]
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T10:01:54+01:00
Gdy ukąsi wąż należy:
-zablokować rozprowadzenie się krwi z jadem. (np. jeśli ukąsił w stope zawiązać mocno chustle lub bandaz nad kostką.)
-wezwać pomoc
-w filmach wysysają jad ustami...ale odradzam. Należy to robić bardzo ostrożnie. Żeby nie połknąć jadu. Poza tym jeśli masz dzióre w zębie jad się do niej dostanie.
2 5 2
2009-11-17T10:21:40+01:00
Nalezy szybko pójść do lekarza, oraz natychmiast zawiązać opaske nad miejscem ukaszenia, zeby jad nie przedostał sie tak szybko do organizmu
1 1 1