Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T09:57:44+01:00
JEśli coś kopiujemy to albo podpisujemy to nazwiskiem osoby, która to napisała, albo wcale...nie podpisujemy się swoim...

Lub podajemy stronę, z której to wzięliśmy ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T11:36:15+01:00
-Ze stron internetowych nie można kopiować materiałów bez zgody własciciela
-Bez wyraźnej zgody twórcynie wolno umieszczać cudzuch prac mimo iz bedą podpisane jego danymi

To takie najważniejsze tylko jest duzo duzo więcej ;)