Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T10:32:00+01:00
Nie wiem o to Ci chodziło
a-podstawa trójkąta równoramiennego
b-ramiona trójkąta równoramiennego
h-wysokość trójkąta równoramiennego
H-wysokość graniastosłupa
V-objętość
Pc-pole całkowite
Pb-pole powierzchn bocznej
Pp-pole podstawy
Pp=½a*h
Pb=aH+bH+bH=aH+2bH
Pc=2Pp+Pb
Pc=2*½ah+aH+2bH=ah+aH+2bH
V=Pp*H
V=½ah*H
2009-11-17T13:17:42+01:00
Pp=½a*h
Pb=aH+bH+bH=aH+2bH
Pc=2Pp+Pb
Pc=2*½ah+aH+2bH=ah+aH+2bH
V=Pp*H
V=½ah*H