Odpowiedzi

2009-11-17T11:19:39+01:00
*-*Podczas ostatnich wakacji wyjechałem na mazury, do pięknego pensjonatu nad jeziorem.
*-*Każdego pięknego dnia chodziłem nad jezioro pływać, jeździłem na długie wycieczki rowerowe z moim kumplem, ale mimo wszystko tęskniłem za moim domem. Miasteczko, w którym przebywałem było przepiękne, korzystałem z jego uroków przez dwa tygodnie i nie zapomnę tych dni spędzonych w tak cudownym miejscu. Tęsknota za najbliższymi była jednak silniejsza ode mnie i wszystkie radosne sytuacje nie były dla mnie tak wesołe jak dla innych. Mimo wszystko wyjazd był wspaniały. Zrobiliśmy sobie spływy kajakowe i ogniska.
*-*Ciszę się na myśl, że nadchodzące wakacje spędzę w równie pięknym miejscu, ale za to z najbliższymi, bez których było nudno i smutno.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T12:55:56+01:00
Więc nie wiem czy dobrze ale moje będzie w formie pocztówki :]

Dear Sam,

Greetings from Australia!This is a fantastic place,and it's really hot. I'm wearning shorts and a T-shirt, in the middle of December!
Sydney is a beautiful city. We are staying a nice hotel near the beach. My parents go singhtseeing every day but I like spending my mornings of the beach and I enjoy the sun.
We go out every night I can't stop eating shrimps -they're delicious !
Hope you are well. See you on Sunday.
love,
Kulek 92
3 2 3