Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T11:26:34+01:00
V1=720km/h=720000/3600m/s=200m/s
v2=180km/h=180000/3600m/s=50
m=0,01kg

Ubytek energi kinetycznej zaminil sie na prace sily tarcia

Ek1-Ek2=W
W=1/2mv1²-1/2mv2²=1/2m(v1²-v2²)
W=1/2*0,01*(40000-2500)=187,49J
W=187,5[J]

ODP
pocisk przebijając drzwi wykonal prace W=18,75kJ

58 2 58
2009-11-17T11:58:50+01:00
M = 0,01 kg
V1 = 720 km/h = 200 m/s
V2 = 180 km/h = 50 m/s
W = ?

W = Ek1 - Ek2
W = m*V1^2/2 - m *V2^2/2
W = m/2 (V1^2 - V2^2 )
W = 187, 5 J
73 4 73