Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T12:21:05+01:00
Zredukuj wyrazy podobne
a)-4x-7-3x+7=-7x
b)x-2xy+½x-⅓xy=1½x-2⅓xy
c)-x²+y²-2x²-2y²=-3x²-y²
d)-x²+2x-3x+x²=-x
e)4x+4-7x-½=-3x+3½
f)-2ab+12a-4ab-16a =-4a-4ab
1 5 1
2009-11-17T12:23:50+01:00
A) -7x
b) 1½x - 2¹/₃xy
c)-3x² + 1y²
d)-1x
e)-3x + 3¹/₂
f)-4a - 6ab
2009-11-17T12:25:06+01:00
A)
-7x
b)
1i 1,2x-1i 2,3xy
c)
nie wiem xD
d)
-x
e)
-3x+3i 1,2
f)
-6ab-4a