Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T12:29:12+01:00
3n-5,3n-4,3n-3-boki trójkąta
Ob=3n-5+3n-4+3n-3=9n-12
zał. 3n-5≥1∧n∈N
3n≥6
n≥2 ∧ n∈N→n={2,3,4,5,...}

9 4 9
2009-11-17T12:33:02+01:00
Najkrótszy bok ma długość 3n - 5
średni 3n-4
najdłuższy 3n-3
obwód= 3n-5+3n-4+3n-3=9n-12=3(3n-4)
8 3 8
2009-11-17T12:38:49+01:00
I bok----3n-5 dla n≥2
IIbok----3n-5+1=3n-4
IIIbok----3n-4+1=3n-3
ob=3n-5+3n-4+3n-3=9n-12
9 4 9