Odpowiedzi

2009-11-17T12:47:16+01:00
* August II Mocny
* August III Sas
* Stefan Batory
* Henryk III Walezy
* Jan II Kazimierz Waza
* Jan III Sobieski
* Stanisław Leszczyński
* Michał Korybut Wiśniowiecki
* Stanisław August Poniatowski
* Władysław IV Waza
* Zygmunt III Waza
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T12:47:45+01:00
Daty panowania Władca Portret władcy Rodzice Urodzony Zmarł Informacje dodatkowe
1573–1575 Henryk Walezy Henri3France.jpg Henryk II Walezjusz,
Katarzyna Medycejska 19 września 1551 2 sierpnia 1589 Król Francji 1574-1589.
1576–1586 Stefan Batory Batory.PNG Stefan Batory,
Katarzyna Telegdi 27 września 1533 12 grudnia 1586 Książę Siedmiogrodu 1571-1576.
1587–1632 Zygmunt III Waza Martin Kober 001.jpg Jan III Waza,
Katarzyna Jagiellonka 20 czerwca 1566 30 kwietnia 1632 Król Szwecji 1592-1599.
1632–1648 Władysław IV Waza LadislasIV.jpg Zygmunt III Waza,
Anna Habsburżanka 9 czerwca 1595 20 maja 1648 tytularny król Szwecji 1632-1648, wybrany carem Rosji w 1610, tytularny car Rosji do 1634
1648–1668 Jan II Kazimierz Jan Kazimierz.PNG Zygmunt III Waza,
Konstancja Habsburżanka 22 marca 1609 16 grudnia 1672 Abdykował 16 września 1668; tytularny król Szwecji 1648-1660.
1669–1673 Michał Korybut Wiśniowiecki MWisniowiecki.jpg Jeremi Wiśniowiecki,
Gryzelda Zamoyska 31 lipca 1640 10 listopada 1673
1674–1696 Jan III Sobieski SiemiginowskiJerzy.1693.PortretJanaIIISobieskiego.jpg Jakub Sobieski,
Zofia Teofila Daniłowiczówna 17 sierpnia 1629 17 czerwca 1696
1697–1706 August II Mocny Louis de Silvestre-August II.jpg Jan Jerzy III,
Anna Zofia duńska 12 maja 1670 1 lutego 1733 Po raz pierwszy. Elektor Saksonii 1694-1733.
1706–1709 Stanisław Leszczyński Stanislas Leszczynski before 1709.PNG Rafał Leszczyński,
Anna Jabłonowska 20 października 1677 23 lutego 1766 Po raz pierwszy.
1709–1733 August II Mocny Louis de Silvestre-August II.jpg Jan Jerzy III,
Anna Zofia duńska 12 maja 1670 1 lutego 1733 Po raz drugi.
1733–1736 Stanisław Leszczyński Stanislaw Leszczynski1.jpg Rafał Leszczyński,
Anna Jabłonowska 20 października 1677 23 lutego 1766 Po raz drugi.
1733–1763 August III Sas King Augustus III of Poland.jpg August II Mocny,
Krystyna Eberhardyna 17 października 1696 5 października 1763 Elektor Saksonii 1733-1763.
1764–1795 Stanisław August Poniatowski Bacciarelli-Stanisław August.jpg Stanisław Poniatowski,
Konstancja Czartoryska 17 stycznia 1732 12 lutego 1798 Abdykował w 1795 roku na rzecz Rosji[12].
2009-11-17T12:49:12+01:00
August II Mocny
August III Sas
Stefan Batory
Henryk III Walezy
Jan II Kazimierz Waza
Jan III Sobieski
Stanisław Leszczyński
Michał Korybut Wiśniowiecki
Stanisław August Poniatowski
Władysław IV Waza
Zygmunt III Waza

chyba odpowiedz z tego samego źródła