Odpowiedzi

2009-11-17T13:32:47+01:00
Tak zgadzam się z tym stwierdzeniem gdyż moim zdaniem szczęście daje miłość. Każdy z nas dąży do tego aby być kochanym a pieniądze nie grają tu roli i nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.Czym było by życie samemu z masą pieniędzy? Nawet nie mielibyśmy na co i dla kogo tego wydawać.
2009-11-17T13:33:47+01:00
Tak, zgadzam się z tym twierdzeniem, ponieważ pieniądze to nie wszyto co w życiu najważniejsze, bo przecież po śmierci nic nam one nie dadzą. Uważam, że niektórzy biedni ludzie mogą być szczęśliwsi od bogatych. Szczęście daje nam przede wszystkim miłość i poczucie bezpieczeństwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T13:44:22+01:00
Zgadzam się ze stwierdzeniem "pieniądze szczęścia nie dają". Nie są one w życiu najważniejsze, chociaż wiele ludzi tak uważa i dąży do tego by mieć ich jak najwięcej. Nie zauważamy tego co tak naprawdę jest dla nas dobre. Rodzice pochłonięci są pracą i nie mają czasu dla swoich pociech. Chcą by żyło się dobrze, troszczą się o nasze potrzeby, doceniajmy to i zarazem przypominajmy, że pieniądze nie są potrzebne do tego by być szczęśliwym.