Zredaguj charakterystykę porównawczą danusi i jagienki z krzyżaków.użyj zwrotów:zupełnie inna jest...
różnią się...
łączy je...
w tej samej sytuacji zachowała się...
zarówno jedna jak i druga...
nie musi być długie resztę dopiszę sama tylko błagam pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-11-17T13:43:43+01:00
Danusia różni się od Jagienki wiekiem jak i cechami charakteru jakie posiada.Danusia ma 12 lat i była jedynaczką natomiast Jagienka ma 15 lat i ma młodsze rodzeństwo.
Danusia jest uczuciowa, delikatna, wrażliwa, dobrze ułożona oraz została wychowana na damę.Swoim zachowaniem i urokiem zdobywała przychylność wielu osób.
Jagienka jest rezolutna, odważna ,przebojowa, doskonale radziła sobie zajmując się sama majątkiem w Zgorzelicach podczas nieobecności ojca.
Obie postacie łączy miłość do Zbyszka.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T14:16:26+01:00
Danusia i Jagienka są postaciami kontrastowymi.Jagienka była odważna i dzielna miała w sobie rycerskie serce.Danusia była bardzo młoda,bezradna i słaba,wzbudzała uczucia opiekuńcze.Obie różniły się wyglądem.Jagienka miała ciemne włosy,była wysoka i dobrze zbudowana.Danusia miała jasne włosy,była drobna,o delikatnej twarzyczce.Jagienka okazała się zaradna i samodzielna,kiedy sobie coś wymyśliła musiała dopiąc swego.Danusia była fizycznie słaba i niezaradna,nie potrafiła walczyc o swe prawa.
1 5 1